zondag 26 november 2023

 


ik heb respect voor mensen
die bergen verzetten
die door blijven gaan met de kop in de wind
ik heb respect voor mensen
die met vallen en opstaan
blijven geloven
met het geloof van een kind

ik heb respect voor mensen
die dingen beginnen
waar niemand van weet wat de afloop zal zijn
ik heb respect voor mensen
 van wagen en winnen
die niet willen weten van water in de wijn

ik heb respect voor mensen
die blijven vertrouwen
die van te voren niet vragen
voor 'hoeveel' en 'waarom'
ik heb respect voor mensen
die door blijven douwen
van doe het maar wel 
en kijk niet om

ik heb respect voor mensen
die alles zijn verloren
die weg zijn gezakt
en zijn ondergegaan
ik heb respect voor mensen
die terug bleven vechten
en daarna herboren
weer op zijn gestaan

ik heb geloof in het beste
van vandaag en morgen
ik geloof in het mooiste waar ik van hou
ik geloof in het maximum
wat er nog in zit
in vandaag en in morgen
in mij en in jou!



Pinterest


Geen opmerkingen:

Een reactie posten